Middelen

 

De Rotterdammer in mij weet: een advies is nog maar het begin. Nu nog de daden! Grappig genoeg zijn in mijn vak daden vaak woorden. De woorden in een verhaal dat een ingewikkelde kwestie op een heldere manier uitlegt. Of een onderwerp dichter bij mensen brengt. Ik maak ze graag voor u, zulke artikelen, webteksten, speeches of presentaties.

Zo nodig kan ik een beroep doen op mijn uitgebreide netwerk van professionals, zoals vormgevers, trainers en vertalers.

 

Visie
Communicatiemiddelen zijn net zo belangrijk als communicatieadviezen. Communicatieadviseurs hebben het graag over strategisch adviseren. Dat geeft prestige, en dat zie je terug in je positie in een organisatie of in je tarieven. Zeker, op niveau kunnen meedenken is ook belangrijk om met communicatie echt iets te bereiken. Zolang dat maar niet leidt tot een soort onderwaardering van vakmanschap. Vanuit die gedachte werk ik met plezier aan de productie van communicatiemiddelen.